سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

فردا خیابان پُر از هوای انقلابی ست، ماهم پُر از حقِ نفس کشیدنیم

فردا خیابان تریبونِ بزرگی ست توی دنیا، ماهم حنجره ها یِ تازه ایم که بلدیم برائت های محکم را فریاد بزنیم و پیام های سی و چهار ساله مان را دلگرمی کنیم و بفرستیم برای مستضعفینِ جهان.

فردا هرکدام از ما توی تصویرهای هوایی، یک نقطه ی کوچکیم که شانه به شانه ی هم خودمان را سپردیم به مسیرِ انقلاب و قدم های محکم بر می داریم.

پاهایمان،پای قرارِ قدیمی شان همیشه ایستاده اند و می دانند حق بزرگی از انقلاب به گردن ماست.

حق این آرمان هایی که توی دلمان نشسته و وجودمان را گرم و بی تاب می کند،حقِ انس ما با واژه های متبرکِ شهادت و ایثار ،حق سیاستی که برای ما عین دیانت است،حق دیانتی که در حکومت اسلامی به تمام معنا شکوفا می شود و عطرِ اسلامِ نابِ محمدی(ص) را توی دنیا پخش می کند.حقِ فرا زمانی اندیشیدن و فرا مرزی عمل کردن.

فردا ما ملّتِ جاریی هستیم که نه در چاله های ناامیدی گیر می افتیم نه پای مان به تردید هایِ کوچک و سنگ اندازی هایِ ناچیز، معطل می ماند.

فردا ما ملّتِ جاریی هستیم که چشممان به خطِ روشنِ ولایت فقیه است و توی مسیرِ عظیمِ انقلاب، از صلابتِ سخن و بزرگیِ وجود و توصیه های محکمِ امام حرکت می کنیم تا برسیم به دستِ پر برکتِ مجروح و نگاه روشن و سخنانی که پُر از عطرِ هدایتِ است.

جریانِ انقلاب می گذرد و ادبیاتِ انقلابی،امیدِ انقلابی،شجاعتِ انقلابی،تدبیرِ انقلابی،سبکِ زندگیِ انقلابی و....... هزار آفرینش نو دارد.

فقط فردا که نه،ما تا همیشه سعی می کنیم جهت حرکتمان در جریانِ این آفرینش های نو تنظیم باشد و سرعتمان ازشورِ این انقلاب جا نماند.

فقط فردا که نه،ما تا همیشه خودمان را روبرویِ این سوالِ بزرگ امام می گذاریم که "شما چه کردید برای این انقلاب؟"، تا سلول به سلول وجودمان از جوشش نایستد و همیشه توی ذهنمان بیاید عده ای جانِ پاکشان را برای این انقلاب داده اند،

ما چه کردیم برای انقلاب؟


 

پ.ن: ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب

         خدایا ما را از مسیر روشن هدایت بر نگردان

 

پ.ن: امشب یکی موقع الله اکبر گفتن، برگشت به من گفت "توی دلمون هم بگیم قبوله". حالا من سوال دارم: "این صدای رسای جوانی اگر به نشانه ی همراهی با انقلاب،خرجِ بلند گفتنِ الله اکبر نشود،خرج چه چیز دیگری بکنیم بهتر است؟!"

 

 پ.ن: عکس رو هم از وبِ پولیِ انقلابی دزدیدم:دی


+ تاریخ یکشنبه 91/11/22ساعت 2:23 صبح نویسنده طهورا | نظر