سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آقا: "یک انتخاب خوب، یک انتخاب درست، نه فقط در طول چهار سال، گاهى در طول ده‌ها سال تأثیراتش براى کشور باقى میماند. براى انتخابِ خوب باید فکر کرد، باید معیارها را شناخت.

 من ان‌شاءاللّه در آینده مطالبى عرض خواهم کرد؛ اما اجمالاً معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد.

آنچه ما در این سالهاى طولانى از خیرات و برکات به دست آورده‌ایم، به برکت هدفهاى انقلاب بوده است؛ هر جائى که ما کم آوردیم، عقب ماندیم، شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدفهاى انقلاب اسلامى و هدفهاى اسلامى بوده است.

کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا»باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند."

.

.

.

.

.

دلم می خواهد به جای اینکه یک شهروندِ معمولی با حق رای باشم،یک خادمِ موظف به انتخابِ درست باشم.

یک روزی عده ای انتخابشان را کردند و پایش مهر خون زدند.

حالا انتخابِ من و انگشت جوهری، یعنی فرزندان انقلاب دارند بزرگ می شوند که راه پدرانشان را ادامه دهند.

پ.ن: راه جهاد گرانه ی ما سخت طولانی و پر از مشقت و ابتلائات است؛لذا برای پیمودن این راه باید تلاش کنید تا روحیه های عالی و پاک داشته باشید.باید سینه ها را از هرگونه تیرگی و حجابی که انسان را از خدایش دور می سازد پاک کنید.همان گونه که قبل از من برادران شهیدم به شما توصیه کرده اند،به این خط شریف تمسک جویید و این راه را که همان طریق مقاومت است بپیمایید؛چون این راهی است که خداوند فقط ما را بر پیمودنش برگزیده است و ماهم نباید این فرصت را ازدست دهیم،مهم تر ازآن،نباید خون شهدا را ضایع کنیم و باید از امانت های آن ها که در نزد ماست به خوبی پاسداری کنیم.(شهید علی منیف اشمر)

پ.ن: روند عملکرد آدم ها و نوع برخورد و نگاهشان به انقلاب و کشور را که می بینیم،فکر می کنم بعضی ها خودشان را خادم انقلاب می دانند و بعضی هم محق انقلاب،

         خدایا..........ما را همیشه از خادمان انقلاب قرار بده!


+ تاریخ جمعه 92/3/24ساعت 12:0 صبح نویسنده طهورا | نظر